Dodání zboží - termín dodání a kontrola pohybu balíku

Termín dodání je závislý na dni v týdnu, zboží se přeposílá ze Švédska a v převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 4 až 10 pracovních dnů od doby objednání. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností a s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky, případně formou e-mailu.

  • Kontrola pohybu balíku DPD Při odeslání Vaší objednávky na Vaši adresu přijde potvrzujícím emailem číslo pro možnost kontroly jeho pohybu. Dopravce Vás o jeho doručení bude dále informovat formou SMS zpráv
  • Kontrola pohybu balíku Zásilkovna Při odeslání Vaší objednávky na Vaši adresu přijde potvrzujícím emailem číslo pro možnost kontroly jeho pohybu. Dopravce Vás o jeho doručení bude dále informovat formou emailu a SMS zpráv

Způsoby doručení - informace o doručení zboží zákazníkovi

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím přepravní společností DPD popřípadě Zásilkovna, nebo při osobním odběru je předáno v našem Odběrném místě viz. kontakty

  • Kam zboží doručíme? Zboží bude doručeno na doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží (o odeslání zboží je zákazník informován formou emailu).
  • Podmínky doručení. Při zaslání přepravní společností DPD nebo Zásilkovna se doručení řídí jejich podmínkami.

Převzetí zboží při doručení

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která může být následně vymáhána občansko-právní cestou.

Typy přepravy - různé typy přepravy, které můžete využít

Přeprava zboží - Přepravní Službou DPD. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby u přepravní služby. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Zboží je doručeno po celé ČR druhý pracovní den po odeslání balíku. O odeslání balíku budete den předem informováni prostřednictvím emailu. V den doručení je třeba aby na doručovací adrese byla osoba schopná zásilku převzít, případně v blízkosti místa, řidič kontaktuje zákazníkana uvedeném telefonním čísle. Touto dopravou je možné zavážet zásilky do 30 kg.

  • Přeprava zboží - Přepravní Službou Zásilkovna. Zboží si budete moci vyzvednout na odběrném místě zvoleném při objednávce zboží. Obvyklá doba doručení bývá následující pracovní den nebo do 48hodin. po odeslání.
  • Osobní odběr zboží. Při osobním odběru si zboží vyzvednete na naší provozovně viz. kontakty. Zboží můžete vyzkoušet a zkontrolovat před jeho převzetím. V momentě kdy je objednávka připravena k odběru budete kontaktováni prostřednictvím emailu, SMS nebo telefonicky.